Publicitate

Atlas de mitocanie urbana - o campanie Radio Guerrilla, Ep. 2

Publicat de Bursuk on miercuri, martie 18, 2009

Din “Atlas de mitocanie urban” va prezentam: Pitzipoanca de companie (Siliconatus felina)

Poate cea mai raspandita specie din fauna urbana, pitipoanca de companie se distinge usor in peisaj, numele vorbind de la sine despre, apucaturile speciei.

Superficiala, stridenta si opulenta, ea se va afisa intotdeauna in drepata unui “Marlan de Dorobanti” sau a unui taran de mol. Fiinte nocturne de tip club, poarta de a lungul zilei, indiferent de conditiile atmosferice, ochelari de soare, mari si negri, pentru protectia ochilor. Aflate permanent in cautarea hranei, au in dotare genti mari si scumpe de marca evidenta, necesare depozitatii acesteia.

Sunt fiinte communicative, telefoanele mobile devenind de a lungul vremii o prelungire fireasca a urechii. Le place sa apara la televizor, unde sa vorbeasca despre orice. Visul lor este ca, macar o data in viata o cunoscuta revista de poze, sa le publice fotografia si sa le laude pentru preturile exagerate ale vesmintelor si accesoriilor.
Apelativul, “HAI FATA” este cel mai utilizat in comunicarea verbala.

O campanie Radio Guerrilla. Cu doi de “R” si doi de “L”, cum bine zicea Mihaiu, din “Gheorghe si Mihaiu”…
Asculta pitipoanca de companie
pitzipoanca-de-companie

TOATE DREPTURILE @ C.C.com

2 comentarii:

Comment by caranicola on 19 martie 2009 la 10:03

Textul este copiat de pe Site-ul C.C.com
Pune-ti Link spre Acest site. V-a fost trimis si un email cu privire la Legea dreptului de autor.

 
Comment by Bursuk on 19 martie 2009 la 11:50

Roger that....voi face modificarea chiar acum...imi cer scuze

 

View My Stats

Publicitate