Publicitate

Un nou inceput

Publicat de Bursuk on luni, mai 16, 2011

Salutare,

Stiu ca a trecut ceva vreme de cand nu am mai scris pe blogul asta, si de fapt poate ca nimeni nu citeste ceea ce scriu eu acum, dar in eventualitatea in care se vor gasi si persoane care sa citeasca asta, sper sa li se para interesant.
Am sa incerc sa schimb putin tematica blogului, in sensul ca nu ma voi mai ocupa asa de mult de diverse "pacalicenii" ci din contra am sa incerc sa scriu despre lucruri care ne privesc pe toti.
Sambata trecuta am experimentat niste senzatii care nu credeam sa existe, am vazut unele lucruri si am simtit niste chestii absolut covarsitoare. Cumva cred eu ca am simtit un pic de iluminare spirituala; nu, nu am sa incep sa scriu ca am fost la nu stiu ce biserici sau ca am vorbit cu nu stiu ce preoti, nu.... a fost doar meditatie, meditatie pura.
Dupa 4 ore sau 5 (timpul in momentele alea nu avea nici o relevanta), m-am simtit un altfel de om, un om mai curat si mai liber; mi-am descoperit scopul spiritual al vietii - sa fiu inspiratie pentru altii, si sincer cam asta am sa incerc sa fac de acum incolo; sentimentul in sine de a-ti descoperi scopul in viata e covarsitor, plin de emotie de bucurie - simti cum toata fiinta ti se cutremura, simti o caldura in tot corpul, simti o forta care te strabate de sus in jos si de jos in sus, si sti ca asta e rolul tau in viata.
Nici nu stiu cu ce sa incep, cum sa incep; am atat de multe de spus, ca habar n am cu care sa incep mai intai.
Hmmm...da stiu cu ce voi incepe: voi incepe cu noi, cu ceea ce facem aici pe Terra. Unii dintre voi cred poate in teoria evolutionista, in timp ce altii cred in creationism; oricare ar fi crezul vostru, un lucru e sigur: traim intr-o lume de vis, o planeta albastra plina de viata, misterioasa si fascinanta. E lumea noastra si oricum ar fi aparut ea, nu putem ignora faptul ca are mari probleme; in ultimii 150 de ani am reusit sa o schimbam mai mult decat totii oamenii de pana atunci. O poluam zilnic, ii explaoatam resursele, vanam animalele in excess, pescuim fara limite si asta doar din dorinta noastra egoista de a avea mai mult.
Ceea ce uitam insa este ca toti suntem la fel, noi oamenii si restul vietuitoarelor aveam aceeasi structura, traim pe baza acelorasi legi naturale, respiram acelasi aer si bem aceeasi apa. E timpul sa schimbam ceva, e timpul pentru un nou inceput, asta daca vrem sa le asiguram copiilor nostrii o viata frumoasa intr-o lume verde.
Traim intr-o lume falsa, in care banii si petrolul fac legea, in care setea de putere creeaza oameni bogati si oameni saraci, o lume in care ucidem cu sange rece pe cel de langa noi, si asta pentru ca asa consideram noi ca e bine. O lume condusa de corporatii gigant, care nu au drept scop decat sa acapareze cat mai mult, sa creasca cat mai mari, indiferent de costuri.
Banii, aceasta inventie a noastra, nu a dus de-a lungul vremii decat catre distrugeri, razboaie, milioane de vieti irosite, sunt practic baza intregului rau cu care ne confruntam acum.
O societate cu adevarat libera, din punctul meu de vedere, e o societate unde orice membru al ei are drepturi si obligatii egale; ganditi-va de exemplu la un stup de albine - acolo toate albinele muncesc impreuna, avand ca scop final strangerea de hrana si perpetuarea speciei. Ideea e insa ca toti muncesc, si toti beneficiaza in mod egal de resursele stupului.
Ar fi ok daca am lua si noi exemplu de la albine si am face cumva societatea asta sa nu mai fie atat de diferentiata, de stramba; oameni care muncesc o viata intreaga pentru un trai minim, si pentru a le asigura copiilor lor un minim de resurse in viata, si care ajung la batranete sa cerseasca la colturi de strada, pentru cativa banuti de paine si medicamente; iar altii fura banii publici, construiesc vile, isi iau super masini, si apoi vin si se plang ca nu sunt bani, ca Romania este in criza, si ca trebuie sa ne imprumutam.
Trebuie sa spunem stop banilor, once and for all; cine a vazut Zeitgeist si alte documentare de genul, stie ca banii de fapt nici nu exista; sunt doar niste hartii fara nici un fel de acoperire si valoare, create de sistem sa manipuleze si sa controleze masele.
Meritam cu totii un nou inceput, si ca sa putem face asta, trebuie usor usor sa ne mobilizam si sa ne apucam de treaba. Voi reveni cu alte posturi si idei.

Sa ne auzim cu bine

1 comentarii:

Comment by maria on 5 octombrie 2011 la 10:21

intereseant aricolul mi-au dat lacrimile f bine scris

 

View My Stats

Publicitate