Publicitate

Romania, incotro? part 2

Publicat de Bursuk on sâmbătă, aprilie 18, 2009

Salutare dragi cititori.

Vreau sa va povestesc o intamplare pe care am vazut-o cu ochii mei chiar azi in metrou, si care m-a facut sa realizez un adevar incontestabil: In Romania nu exista legi, nici politie, si nici spirit civic!
Mergeam cu metroul de la Obor spre Crangasi si prin fata mea a trecut un cersetor cu handicap sever (e unul cu picioarele intorse invers si merge in 4 labe ca sa zic), si in spatele lui un ditai malacu de aproape 2 metri, cu fata de dobitoc, plin de tatuaje si muschi si normal lanturi si ghiuluri.
Pesemne acest malac era seful cersetorului, si la un momentdat un paznic al Scorseze Security, l-a rugat pe un ton politicos pe malac sa coboare la prima statie, iar acesta din urma a izbucnit ca un taur de corrida, si s-a repezit spre paznic care avea si el 2 metri considerabili. Numai ca malacul a venit cu amenintari si scandal ca ii scoate dintii, ca nu i spune lui ce sa faca si unde sa coboare, si mai mai sa sara pe bietul paznic al metroului, care s-a albit la fata si care nu a mai zis nimic, ba mai mult incerca parca sa-si ceara iertare.
Ceea ce mi s-a parut incredibil a fost ca nimeni din metrou nu a zis absolut nimic, nici macar sa sune la politie.
Si ptr ca veni vorba de politie, politia de la statia Crangasi, reprezentata de un nene burtos pitic si cu chelie nu a luat nici o masura, asta dupa ce l-am informat de cele intamplate, el era ocupat cu vrajirea vanzatoarei de cartele de la chiosc.
Cu ocazia asta m-am lamurit ca nu e bine sa incurajezi cersetoria sub nicio forma, asta mai ales ca in spatele lor sunt malaci, sefi, subsefi, adica o intreaga mafie. Daca a vazut cineva filmul "Bondock Saints", ei bine de asa ceva e nevoie si pe la noi.


View My Stats

Publicitate